Sider

onsdag 19. mai 2010

Flashback time!

OK, noen av dere har sett denne layouten før. Den er av meg da jeg bodde i Paris en liten stund tilbake. Jeg elsker hårsveisen min *lol*.

Det er en spesiell grunn til at jeg viser den i dag. For jeg skal på tur. En hel uke! Og gjett hvor. Skriv svaret i en kommentar og du blir med i trekningen av en liten suvenir jeg tar med hjem :-)

Sere dere om en uke!




OK, I know some of you have seen this layout before. It's me while I lived in Paris a "little while" ago. I love my hair cut *lol*

I have a special reason for showing it today. It's because I'm taking a vacation. For a whole week. Guess where! Put your answer in the comment section, and you get a ticket to my lottery. The prize: a souvenir I bring home :-)

See you in a week!

4 kommentarer:

Monique Liedtke sa...

Love this photo of you!!! (no I hadn't seen the layout before). I didn't even know you lived in Paris for a while!! How good of you!! I was too chicken to do something like that when I was young.... now I wish I had done it though! I guess you're going to Paris!!! (and Disneyworld)!! Have fun girl and make sure to take photos and show us!!!

Alison sa...

Oh your hair is wonderful Hilde and so 1984 - fantastic LO. I knew you lived in Paris but I hadn't seen the photo either. My guess for your holiday destination would have to be Paris too but since Monique already guessed that how about I'm a bit more vague and just say France? Have a wonderful time where ever you are.

Pia sa...

wow super rålækkert layout i fantastisk flotte farver.
knus Pia

pysselpetra sa...

*Fniss* visst är det härligt med flash backs!