Sider

lørdag 9. januar 2010

Idag..../Today...

...skal jeg bloghoppe. MyScrapbooknook (mitt andre hjem) har sin første bloghop noen gang og selvfølgelig skal jeg følge den. Jeg har vært gjennom de fleste stasjonene en gang og skal nå ut på runde to. Leah har allerede skrevet alt jeg hadde lyst å skrive om MyScrapbooknook, så start hos henne for å finne ut hva dette stedet er. DT medlemmene har noen fantastiske kreasjoner å vise frem, så hvis du orker inspirasjon, så anbefaler jeg sterkt å bli med på bloghopen. At du i tillegg kan vinne flotte premier er ikke noe minus. Så start hos Leah!


...I'll blog hop. MyScrabooknook (my second home) has their first bloghop ever, and off course I'll be there. I have been through almost all the post once, and is now starting at my second round. Leah has written all I wanted to say about Myscrapbooknook, so start at her place to find out what this is all about. The DT members have some awesome creations to show, so if you are keen on some inspiration, I strongly recomend this bloghop. And there are prizes, too. So start over at Leah's blog


Ingen kommentarer: