Sider

tirsdag 7. juli 2009

1000 grunner for ikke å oppdatere/ 1000 reasons not to update

  • Jeg har vært en uke i Hellas uten scrappeutstyr og internettilgang :-) Jeg trenger tid til å finne ut hvilke av de 654 bildene vi tok jeg skal scrappe...
  • I have been a week in Greece with no access to the internet and no scrapping supplies :-) I need time to sort out wich of the 654 photoes we took I'll use for layouts...

  • Det har vært for varmt: hvem kan scrappe i 30C? Ikke en som kommer fra landet der det ryktes at isbjørnene vandrer rundt i gatene
  • It has been too hot: Who can scrap at 30C/86F? Not me who am from the country where rumours says polar bears are walking in the streets.

  • Jeg har vært opptatt med "hemmelige ting". Som f.eks å lage et nettkurs til en norsk scrappeblog (kommer 11. juli). Eller DT arbeid for DinHobby.Eller å jobbe med skisser fra CIS hvor jeg er GD i skisseteamet i juli (sniktitt: trykk her)
  • I have been busy with "secret stuff". Like making a class for a Norwegian scrap blog (coming at July 11th). Or DT work for DinHobby. Or working with sketches for CIS wher I am GD at the sketch team in July (for a sneek peek, push here).


  • Blogen min feirer ett årsdag i disse dager, jeg har laget 150 innlegg, og det skal feires med en blogcandy jeg forbereder - kommer snart!
  • My blog is one year old, I have written 150 post, and I am preparing to celebrate with a rocking blog candy - coming soon!

Og så gleder jeg meg veldig til å bloghoppe litt med Caardvarks. And I am sooo looking forward to the Caardvarks blog hopping!


Ingen kommentarer: