Sider

fredag 8. mai 2009

The Nook Scrap Off part I

Da er utfordringene i gang på MyScrapbookNook og jeg følger opp så godt jeg kan.
The first challenges are out at MyScrapbookNook and here are my takes:

Challenge: Scraplift

Jeg har scrapliftet denne / I have scraplifted this one
Eldstebarnet og meg en søndag morgen. At bildet er utydelig understreker vel bare hvordan vi hadde det.
Oldest DS and me one Sunday Morning. The blurry picture emhasize our mood this morning.



Challenge: Multiple photos

Utfordring: minst to bilder på layouten, og det skal være samme bilde.
Challenge: use at least two photoes on the layout and those two have to be the same

Jeg jeg tok hovedbildet, klippet og croppet til småbildet og voila!
I took the main picture, cropped and chopped for the small pictures, and voila!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Great layouts!! I love the 2nd one, and the little captions under! So cute!!
Jen

teres sa...

Underbara layouter :)!