Sider

onsdag 13. august 2008

Nå tar jeg fri! I am taking some time off!

Nå tar jeg en ukes scrappefri! Det er for mange andre ting som MÅ gjøres nå: lage ferdig noen DT-artikler, sette opp instruktørliste på agilityen, få ryddet arbeidsplassen så jeg får plass til å jobbe osv. Men disse kortene gjorde jeg ferdige før jeg tok helt fri:

OK, I am taking a week off from scrapping! There are too many other things that have to be done right now: finish some DT articles, make the agility instructor list, clean up my very messy working spot etc. But I finished this cards before taking the time off:




2 kommentarer:

pysselpetra sa...

Jättefina kort Scoobie!!!

Lillian sa...

Heisann Hilde! Lenge siden jeg har vært innom her, ser jeg... Fy flate så mye flott som kommer ut fra fingrene dine!!! Virkelig kreativ, det må jeg bare si! En inspirasjonskilde! :)

Mange klemmer fra meg!

Ps.. Har sanket noen kamskjell, samt at det nå ligger en breiflabbfilet i fryseren... ;-)